Tagi

,


I sami widzicie jakie haftowanie jest zaraźliwe :) Ela K. już załapała tę „chorobę”. Dzięki temu będziecie mogli oglądać więcej prac.

Wczoraj w rozmowie mailowej z Elą K. wyszło że dawno nie robiłam żadnej zakładki. I tak przypomniało mi się, że przecież mam książkę ez wzorami tylko na zakładki. Więc późnym wieczorem wyciągnęłam moje przyrządy i przygotowałam sobie nowy zestaw. Wzór wybrała córka, bo mówi że to serce jest takie piękne.

zakładka z sercem
Jak widać mulinę nawijam na bobinki i układam w pudełkach. Mam już całą paletę kolorów muliny firmy Ariadna, lecz gdy mam rozpoczętych tyle prac to w pudełkach jest ich mało.
Przy docinaniu kanwy używam pisaka, który znika po upraniu.

A teraz pokażę książkę z jakiej pochodzi wzór. Kupiła mi ją wspominana koleżanka mieszkająca w Londynie od której mam gazetki z wzorami. Jestem jej za to bardzo wdzięczna, bo kupując takie same w Polsce zapłaciłabym podwójną cenę.

książka

Książka Hold That Thought Bookmarks by Sandy Orton.
Zrobiłam zdjęcie tyłu książki, żebycie mogli zobaczyć kilka przykładowych wzorów.

Teraz tylko muszę się wziąć za pracę i wyszywać :)

