Tagi

, , ,


zakładka

Zakładka z sercem
Wzór: Hold That Thought Bookmarks by Sandy Orton
Mulina Ariadna – dobierałam sama
Kanwa DMC 18 ct
Koraliki, filc i tasiemka – fioletowe

Szybko mi poszło dokończenie tej zakładki. W sumie serce zajęło mi najwięcej czasu i po jego zrobieniu odłożyłam zakładkę na bok. Ale już jest gotowa. Wykończyłam ją mereżką, bo nie wierzę, że z czasem kanwa by się nie popruła.
Jeszcze jedno zdjęcie ze zbliżenia:
zakładka 2

Wrócę jeszcze do obrazka Keep Calm. Bo mam już ramkę i pragnę zaprezentować moją pracę w pełnej krasie. A przy okazji wspomnę o serwetce, która leży na stole, którą wykonała moja babcia. Jest to haft richelieu, napewno każdej hafciarce znany. Ale nie jest to jedyna technika prac ręcznych, którą zajmuje się moja babcia. Już wiadomo po kim to moje hobby. Już koniec pisania, zapraszam na zdjęcie.
keep calm

