Tagi

, ,


misio blog

Misio został wykonany dawno temu. Byl to dodatek do zakupów jakich dokonałam na jednej z internetowych pasmanterii.
Do misia dodałam imię córki i włożyłam do ramki. I tak wisiał sobie w naszym wspólnym pokoju. Ale odkąd córka ma swój pokój i wszystkie dodatki staram się dobierać w dwóch kolorach: szary i fioletowy. Tak beżowy miś w brązowej ramce poszedł w odstawkę i leży sobie grzecznie na strychu. Na pamiątkę :)

Drugim małym haftem jest Motyl.
motyl blog

Obrazek jest naprawdę malutki. Dodatkeim są oczy wykonane z czarnych koralików.
Ten haft natomiast jest ozdobą jednego z albumów ze zdjeciami, których mam bardzo dużo. Miałam w planie zrobić do każdego albumu taki mały haft ale w głowie mam tyle pomysłów na większe prace, że pomysł skończył się na jednym tylko motylku.
I tyle moich zaległych prac. Teraz będę prezentowała tylko bieżące.

