Tagi

, , , ,


Tak się składa, że dzisiaj są moje urodziny. I to takie przełomowe.
Więc następuje teraz czas „Życie kobiety po 30-stce”.

Gości miałam w sobotę i niedzielę. Oczywiście wszystkim bardzo dziękuję za obecność, za prezenty i za świetną zabawę! Wszystko udało się bardzo dobrze.

Prezenty są bardzo trafione :) chyba moi bliscy znajomi bardzo dobrze mnie znają. Oto skrót:

prezentyByło tez jedzonko. W przygotowaniach pomogły mi Ela K. i Ania O. za co im z tego miejsca bardzo dziękuję. I bardzo dziękuję Beacie za przepyszną sałatkę. A tak wyglądał stół:

jedzenie

Nie zabrakło również tortu. W moim przypadku były dwa. Na sobotę był to tort przywieziony w prezenty od Ani O. i jej męża. Natomiast niedzielny był pieczony przez moją mamę. Oba przepyszne :)

torty

A jeszcze do prezentów były dołączone prześliczne bukiety kwiatów, które teraz zdobią mój dom.

kwiatyJest mi bardzo miło, że taki fajny był ten weekend. Jednak przyjaciół trzeba mieć. Bez z nich życie jest smutne. A więc kochani, Ci co czytają ten blog, bardzo Wam dziękuję za to że jesteście. Wiem, że mogę na Was zawsze liczyć :)

 

 

