Tagi

, , ,


IMG_5241aJeszcze przed moim urlopem udało mi się zrobić mini tablicę na moje notatki. Wymiar tablicy to jakieś 10×20 cm. Plus ramka. Wzorowałam się na dużej wersji, którą kupiłam dla córki w Ikei.

Do jej wykonania użyłam znanego już materiału, tasiemki oraz guziczków. Wszystko miałam u siebie. Ramkę kupiłam wcześniej z myślą o świeczniku, ale okazała się za mała. Jeszcze potrzebny mi był ocieplacz, żeby tablica nie była płaska, żeby można był w nią wbić igłę i wtedy z pomocą przyszła mama. Dała mi spory kawałek ocieplacza, więc możliwe ze jeszcze kiedyś stworzę coś podobnego. Może ktoś z moich bliskich zapragnie ode mnie takiego prezentu, więc chętnie wykonam.

Jeszcze pokażę ową wypukłość mojej tablicy.

IMG_5244a

 

Mam już ukończoną Różę z serii Trzech kwiatów. Oto ona:

pizap.com14067079434741Ostatni ddzień urlopu był pracowity. Dostałam od sąsiadów reklamówkę ogórków. Wiadomo, że takiej ilości nie zjemy więc postanowiłam zrobił zapasy na zimę. Tak więc mam ogórki na zupę :)

ogórkiPadło pytanie do czego będą służyły mi drewniane szpulki, które ostatnio zakupiłam. Oto jakie jest ich przeznaczenie:

IMG_5944x

