Tagi

, ,


 

192px-Siberian_Tit_Parus_Cinctus_2006_03_07

Dzień dobry :)
Prezentuję moją kolejną „zajawkę”, jaką jest Sikorka z bajki z serii Nimue.
Właściwie na razie widzicie sikorę kanadyjską, która – jak się dowiedziałam – widnieje na oryginalnej pracy.

A tu już wzór Nimue, ze zdjęcia zapożyczonego ze strony NeedleArt.

product_thumbCzy moja praca będzie wyglądała tak samo? Nie sądzę :)
Czemu? Ponieważ kolejny raz dobieram muliny sama.
Tzn. oczywiście nie na oko; wspomagałam się Abakanem, ale nie do końca wierzę programom, więc sama później usiadłam i starał się dobrać osobno każdy kolor porównując go z sąsiadującymi.

Wyglądało to mniej więcej tak:

pizap.com14139652537211

Tak wiem, wiem… Szaleństwo… uruchomione wszelkie siły.
Ale podchodzę do tego haftu naprawdę z całym sercem, pełna nadziei, że spełni moje oczekiwania i będę mogła cieszyć się nim na co dzień.
Dobieranie kolorów trwało prawie dwa popołudnia. Ale czego nie robi się dla haftu :)

Wybrałam takie kolory i przy okazji widać kanwę

pizap.com14139654640661Właściwie pierwszy raz będę wykonywać pracę na kolorowej kanwie, a powiem szczerze, że już stało się to moim marzeniem :) Mam dość bieli pod spodem :)

Początku haftu były… hmmm dziwne. To z racji kolorów… Drzewo powinno być w odcieniach brązu, a u mnie jakoś dziwnie to wyglądało.
Jednak troszkę inaczej patrzę na tę pracę.
Nie jest to dla mnie zwykłe odzwierciedlenie rzeczywistości, tylko przeniknięcie do zaczarowanego świata Elfów.
Więc wszystko jest tu możliwe ;)

pizap.com14139658145211Dodatkowo, dzięki mojej pomysłowej współblogowiczce, postanowiłam wykonać sobie sortownik do mulin, więc działam jak profesjonalistka :) ha! :)

pizap.com14139658656311

Obym jeszcze potrafiła zagospodarować sobie więcej czasu na haftowanie…..
Trzeba się postarać.

Na dziś haft prezentuje się następująco (jak pisałam wcześniej, jestem ciutkę przerażona tą gałązką, ale… zaryzykuję):

pizap.com14139659720981

