Tagi

,


IMG_7679a

Święta tuż tuż, więc ja również postanowiłam się o nich przygotować. I tak powstała seria świątecznych myszek. Wyszły trzy zawieszki.

IMG_7714a

 

Te myszki były dodatkiem do The World of Cross Stitching nr 220. Według wydawców miały z nich powstać kartki, ale stwierdziłam, że i tak nie będę miała do kogo ich wysłać wiec po co mają leżeć w szafie.
Początkowo skupiłam się na wyszyciu samych wzorów, pomysł na poduszeczki wyszedł z czasem.

myszkiaOd siebie dodałam zawieszki , czerwony filc oraz tasiemkę z choinkami.
Ale muszę napisać, że zszywanie kanwy z TYM czerwonym filcem to jakiś koszmar. Niby cienki ale taki sztywny. Strasznie się namęczyłam i nie jestem tak do końca zadowolona z rogów, po po prostu wyszły grube. Już wiem ze filc musi być miękki. Nawet nie pamiętam skąd ten mam.

IMG_7687aA jeszcze mała prezentacja tasiemek, jakie zakupiłyśmy sobie z Elą K. ostatnio. Właśnie z tego kompletu pochodzi ta z choinkami.

IMG_7615a

 

 

