Tagi

, , ,


pizap.com14151789687741

 

Przepraszam za jakość zdjęcia, ale teraz ciężko już załapać się na światło dzienne…

Oto i Sikorka.
Moje zamiłowanie do niej przeszło troszkę po tym, jak powstała gałąź, ale Ela R. mówi, że nie jest źle, więc i ja się tego trzymam.
Mam tylko nadzieję, że sama sikorka będzie się ładnie składać. Tak jak i Elfik :)

A! Nie pisałam o tym przy pierwszym wpisie Sikorki, ale zrezygnowałam z haftowania robaczka (pasikonika?), który zasiada na głowie pani elifkowej.
Nie wiem czemu… jakoś nie lubię robaczków ;)

Teraz jeszcze opowiem krótką historię o ramkach z IKEI.

pizap.com14151792609621

Byłyśmy z Elą R. na etapie poszukiwania pomysłów na wyhaftowanie podkładek pod kubeczki.
Wpadł nam do głowy pomysł, że mogłybyśmy umieścić hafty w ramkach, dla wygody. I na jakichś stronach nawet znalazłyśmy takie prace.
Powstał tylko problem odnalezienia odpowiednich ramek.

I wtedy okazało się, że w IKEI można znaleźć takie cuda.
My, oczywiście w gorącej wodzie kąpane, niedokładnie sprawdziłyśmy wymiary :)
Akurat tych ramek w sklepach w Warszawie nie było, ale szczęśliwie mam dobrodusznego kuzyna w Łodzi, który już tego samego dnia kupił dla nas (ostatnie sztuki!!) te własnie ramki! :)

Dopiero jak je od niego otrzymałam kilka dni temu, praktycznie przeraziłam się ich wymiarami! :)
Mają 15×15 cm :) Dlatego też prezentuję je w odniesieniu do mulin.
Nie wiem jeszcze, co z tego zrobimy, ale zdecydowanie ramki muszą iść w parze z naszymi haftami :)
Chyba nie będą to podstawki pod kubeczki… ale może pod wielkogabarytowe przedmioty ;)

 

