Tagi


Z premedytacją oznaczam wpis ~1~, ponieważ mam zamiar wykonać kolejną część :)

Od czego zacząć…
Dzięki Eli R. i jej Klatce w ogóle wpadłam na pomysł zamiany lustra z IKEI na super ramkę :)

Na samym początku mojej przyjaźni z haftem wykonałam dwa obrazki z jednej serii. Stwierdziłam, że będą dobrze razem wyglądać. Byłam w tedy na etapie urządzania mieszkania, więc tym bardziej cieszyłam się, że moje prace zawisną na ścianach w naszym domu. Nie było to nic wielkiego, ale zawsze…

Już wtedy pomyślałam, że jest to fajne miejsce, w którym mogłabym sezonowo zmieniać obrazki.
Sądziłam, że na te Święta się nie wyrobię, ale przez ostatnie kilka wolnych dni miałam niezłą wenę :) I ruszyłam ostro z pracą :)

Na początku ciężko zgadnąć co to będzie…
pizap.com14156953867341Przyznacie, że dość dziwnie się zapowiadało :) Ale później było już tylko lepiej, aby na końcu otrzymać to:

pizap.com14156972835462Przez całe to haftowanie zrobiłam się bardzo mało samokrytyczna :)
No strasznie podoba mi się ta praca; bardzo, bardzo!!

Poniżej pokazuję właściwe lustro i wykorzystanie jako ramkę:

pizap.com14156974164211Może jeszcze napiszę o samym wzorze.
Pochodzi z Cross Stitch Crazy #196, z tego roku.

święta

Musiałam troszeczkę skompresować wzór, aby dopasować go do wybranej ramki, czyli pomniejszyłam kokardę… Ale nie rzuca się to w oczy :) Chyba…
Dodatkowo użyłam złotej nici (też od Eli R.), aby uwidocznić gwiazdki :)

 

Muliny: Ariadna 1157 oraz 1668.
Materiał: Kanwa biała, 18 ct

pizap.com14156980519531

Na koniec jeszcze obrazek w pełnej okazałości z moim kochanym Dziadkiem Mrozem, który już wyczekuje zimy :)

I zbliżenie:

pizap.com14156979213901

