Tagi

,


pizap.com14161234883691

Jest i drugi hafcik z serii świątecznej ;)

Prawda jest taka, że wykonałam go już na drugi dzień po pierwszym, ale nie miałam gotowej ramki…
Całe szczęście w weekend na szybko odwiedziłam Ikeę i już mogę cieszyć się komplecikiem na ścianie :)

Teraz liczyłam czas ze stoperem i wyszycie gwiazdy zajęło mi troszkę mniej niż 4 godziny.
Muszę dodać, że bardzo różni się od oryginału, ponieważ musiałam go dość mocno zmniejszyć, w szczególności górną część, bo ramiona gwiazdy nie zmieściłyby się w ramkę :)
Odjęłam kilka gwiazdek na hafcie, troszkę poprzesuwałam i na pierwszy rzut oka chyba wszystko wygląda dobrze ;)

pizap.com14161240394781Akurat rodzice odwiedzili nas w sobotę i mamie bardzo podobały się hafty :)

A! Mama była ostatnio na wyjeździe z ciocią od laleczek… no i mam kolejną do mojej rodzinki ;)
Cudna, taka powiedziałabym – świąteczna, z racji na kolory chyba. I pasuje do Dziadka Mroza…

Z resztą oceńcie same :)

pizap.com14161236668691

