Tagi

,


Witam wszystkich po długiej nieobecności.
Już bałam się, że Ela R. wyrzuci mnie z bloga, za tak długa nieobecność :)
Ale jednak hasło działa…

No jakoś tak teraz ostatnio się działo, że nie miałam czasu na przyjemności.
Też przez tą okropną pogodę… Nie do końca mi się chciało…
Ale dziś w Łomiankach, gdzie pracuję, spadł pierwszy śnieżek, więc mam nadzieję, że niedługo porządnie sypnie i będzie piękna atmosfera.

Ho, ho, ho… widzę, że nie mogę się „napiać” na blogu, muszę sobie odbić nie obecność :)

Jestem w trakcie wykonywania Sikorki NIMUE.
Ale, że idzie mi jak przysłowiowa krew z nosa, postanowiłam wprowadzić mały przerywnik.
Świąteczny oczywiście :) A może dlatego też spadł śnieg???? :)

Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale teraz wyjeżdżam do pracy po ciemku i po ciemku już wracam, więc nie ma co liczyć na zdjęcia bez lampy błyskowej…
Projekcik wygląda tak:

pizap.com14175926754021A! Chciałam na zdjęciu pokazać muliny, jakie wybrałam do tego haftu, ale chyba licho widać…

Ogólnie mam zamiar zrobić z tego zawieszkę-podusię, na pewno ze świąteczną wstążeczką, a może nawet uda mi się w jakiś sposób wykonać pompony 3D przy czapkach :)
Haft początkowo zaczęłam robić z myślą o koledze z pracy, który właśnie wczoraj bardzo chwalił nasz blog… później pomyślałam jednak o innej osobie, że mógłby być to prezencik pod choinkę, ale ostatecznie trafi w ręce kolegi, bo nie ma co zmieniać zdania, które się na początku podjęło ;)

Na dziś, a właściwie na wczoraj, praca wygląda tak:

pizap.com14175928898571Mam nadzieję, że uda mi się wręczyć te Mikołajki na Mikołajki (6 grudnia) :)

Miłego dnia życzę, Hafciary!! :)

