Tagi

, ,


IMG_7967

Melissa Hill
„Trafiony, zatopiony”
Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Stron: 407

Darcy Archer pracuje w księgarni Chaucer’s na Manhattanie. Jak przystało na romantyczną idealistkę, nie słucha głosu rozsądku i cierpliwie czeka, aż w jej życiu pojawi się mężczyzna, którego będzie mogła pokochać całym sercem. Pewnego dnia, jadąc do pracy rowerem, wpada na elegancko ubranego młodzieńca, spacerującego z psem. Nieprzytomny mężczyzna zostaje odwieziony do szpitala, a zwierzę trafia pod opiekę Darcy. W miejscu wypadku dziewczyna znajduje także niewielki pakunek – prezent owinięty w gruby zielony papier i obwiązany czerwoną wstążką. Zaintrygowana, zaczyna poznawać świat nieznajomego przechodnia, pełen książek, podróży i przygód, o jakich zawsze marzyła. Oczami wyobraźni widzi w poszkodowanym ideał mężczyzny i zastanawia się, czy aby nie jest on TYM JEDYNYM…

Czy fantazja może stać się rzeczywistością? Co się zdarzy, gdy książę z bajki się obudzi? Czy Darcy Archer i Aidan Harris są sobie przeznaczeni?

Przeczytana w 2014 roku.
Jest to druga książka tej pisarki i z tego co wyczytałam tylko te dwie są wydane w Polsce. Bo napisana ona o wiele więcej książek. Pierwsza jej pozycja to „Prezent od Tiffany’ego”.
Jest to książka pisana w stylu rozdział punkt widzenia kobiety a kolejny to punkt widzenia mężczyzny. Strasznie długo mi się czytało tę książkę. Mimo małej ilości stron. Wspomnę jeszcze, że na początku prawie każdego rozdziału autorka cytuje zapiski różnych pisarzy. Mi najbardziej utkwił ten:

Rzeczywistość można pokonać odpowiednią ilością wyobraźni.
Mark Twain

Chciałam jeszcze pokazać jaką mam kolekcję książek Moniki Szwaji, zamówiłam sobie jakiś czas temu prenumeratę i tak przychodziły do mnie jakoś co dwa tygodnie. I już mam wszystkie. A jeszcze na górze leży nowość Richard Paul Evans „List”. W swojej kolekcji mam już „Obiecaj mi”.

IMG_7972

