Tagi

, ,


pizap.com14179597807031

Udało się :)
I w ostatecznie ukończyłam je w Mikołajki, więc nie jest źle :)
W ogóle miałam pracowity weekend pod względem haftów. Ale to dobrze, bo ostatnio zbyt dużo czasu nie miałam.

Ale wstyd!!!! Głowa mała!!! Dopiero teraz zobaczyłam, że w prawym, dolnym rogu nie dokończyłam śnieżynki… :(
Gapa, gapa, gapa… Ale już nic z tym nie zrobię…
I tym sposobem moje zadowolenie spadło o dobre 80%… :/
No cóż…

Więc tak – wszystkie założenia wykonane, oprócz jednego, czyli pomponika. Jednak okazał się zbyt mały, żebym umiała go wykonać.
Ale jest świąteczna wstążeczka, dzwoneczek i z tyłu znaczek „Hand Made” :)

pizap.com14179605166711Do uzupełniania poduszek używam wnętrza z podusi z IKEI. To co widać na zdjęciu powyżej, całkowicie zmieściło się w tej, którą wykonywałam ;)

A tu klika zbliżeń:
pizap.com14179606768591I ostateczna wersja :)
Z ubytkiem jednej ze śnieżynek… ehhhh ;)

pizap.com14179599389061Haft ogólnie bardzo miło się wyszywało. Spędziłam nad nim trzy wieczory.

A tak niespodzianka czekała na kolegę ;)

CAM00603[1]

P.S.
Zdolności manualne do tworzenia zdecydowanie przejęłam po tacie, ale mama też wie, co dobre.
Oto jej ostatni zakup, który sprawił, że przez minutę zaniemówiłam…
Dla mnie wspaniały…. ;) Nadal jestem, pod wrażeniem jego uroku.

pizap.com14179610553431

