Tagi


Jejku, jaka miła niespodzianka mnie spotkała.

Od Bogusi dostałam maila, że przyszedł list z informacją, że opublikowali mój list :)

A oto co mi Bogusia przysłała:

listWięc ja szybko napisałam maila do Ani z bloga Pieguchowo z prośbą o przysłanie mi zdjęcia mojego listu. Lecz Ania nie miała. Za to na drugi dzień znowu niespodzianka. Dostałam maila od Marty z bloga Cinka26 z załączonym zdjęciem. Dziewczyny są ze sobą w kontakcie stąd szybki przepływ informacji.

Bardzo im dziękuję za pomoc i to dzięki tym trzem przemiłym osobom mogę pokazać mój kolejny list:

img026A teraz małe zbliżenie:

img026a

A zakładka była prezentem dla Bogusi :)
Małe tłumaczenie:

ĆWIERKAJĄCE CZYTANIE

Moja koleżanka z pracy uwielbia ręcznie wykonane prezenty, więc kiedy zbliżały się jej urodziny, wiedziałam, że muszę coś dla niej wyszyć.
Zdecydowałam się wykonać zakładkę do książki z klatką i czerwonym ptaszkiem w niej.
Jestem pewna, że ten prezent sprawi, że czytanie będzie dla niej większą przyjemnością.

Yvette odpowiada: Co za uroczy prezent, Elo. Muszelkowe brzegi wyróżniają projekt.
Kto nie uwielbiałby używać takiej wystylizowanej zakładki?
