Tagi

, , , , ,


Już jakiś czas temu ten pomysł wpadł mi do głowy.
Więc pozostało tylko znaleźć troszkę wolnego czasu.

Ale chwila, chwila… czy jest to do końca mój pomysł?
No nie.
Niemniej jednak nie ściągnęłam samego pomysłu formy, a raczej pomysł na haft, czyli na korony.
A zapożyczyłam go od mojej Eli, więc mam nadzieję, że nie będzie zła :)
Oczywiście jej pomysłu nie zdradzam, choć i tak już wiecie, że będą to korony…

Same hafty, jak widać, nie były pracochłonne, raczej wykończenie zabrało więcej czasu.
Ale ogólnie hafty przyjemne i ładnie komponują się w naszej sypialni; pasują do szarości.

To moja strona łóżka:

pizap.com14179635883281
A to męża:

pizap.com14234046906531

Zawsze uwielbiałam naszą sypialnie, a te zawieszki, to taka wisienka na torcie ;)
I zbliżenia:

pizap.com14179639679841

 

 

 

 

 
Jeszcze jedna rzecz.
Dostałam od mamy taką zieloną bransoletkę. Tak naprawdę mama chciała się jej pozbyć, ale jak zobaczyłam ile ciekawych rzeczy w niej się znajduje, od razu ją przejęłam ;)

pizap.com14234051040601Rozłożyłam ją na czynniki pierwsze, nic nie wyrzuciłam – liczę na to, że się przyda :)
A najwspanialsze są te wszystkie przywieszki – aż chce się wymyślić coś, gdzie będzie można je umieścić!! :)

pizap.com14234051945751

Pozdrawiam :)

