Coś mnie wzięło na zrobienie czegoś nowego, czego jeszcze nie robiłam. Najpierw z dna mojej szafy wygrzebała dawno kupione barwniki do tkanin. Miałam dwa : beżowy i popielaty. Do sypialni bardziej pasuje ten drugi więc taki kolor przybrał dawno zalegujący kawałek lnu. A że nie przemyślałam sprawy włożyłam do garnka cały kawałek stąd są mega duże przebarwienia. Ale to nawet fajne, widać ze jest oryginalnie robiony. A oto kulisy mojego farbowania. farbowanieZ okazji moich niedawnych urodzin dostałam zestaw kosmetyków, które były w pudełku. Zostawiłam sobie to pudełko i nowo ufarbowanym materiałem postanowiłam je okleić. Nie wiem z umie jak się to dokładnie robi. Ja użyłam taśmy dwustronnej oraz kleju. Tak mi wyszło dno pudełka. Dodałam koronkę ale urozmaicenia. IMG_8358aNastępnie zrobiłam przykrywkę i nakleiłam białą tasiemkę plus mały niebieski diamencik. IMG_8362aNiestety ze względu na zbyt późną godzinę nie udało mi się ułożyć w pudełku całej mojej biżuterii, tylko kilka mini pudełek włożyłam na przymiarkę. IMG_8365aPrzy okazji znalazłam moją ślubną ozdobę do włosów. IMG_8363aA tak wygląda pudełko na półce w łazience gdzie na razie będzie stało. IMG_8366a

