pizap.com14240759677461

Nie jestem jakąś wielką fanką sushi, ale nie mogę też powiedzieć, że nie lubię tego smaku.
Ela R. przesłała mi w piątek link z Lidla i tam zobaczyłam, że są wszystkie produkty potrzebne do wykonania sushi.
A że nadchodził weekend, to stwierdziłam, że warto spróbować :)

Bałam się troszkę przygotowania, ale powiem szczerze, że chwila skupienia i wychodzi pyszne cudeńko.
Nie kupiłam niestety sosu sojowego, więc nie do końca był to smak, którego oczekiwałam, ale surimi, łosoś wędzony plus kilka smacznych dodatków i było naprawdę nieźle :)

Z tego co widać, udało mi się zrobić Futomaki (bo jak na Maki są chyba za mało zawinięte) i Uramaki.
Sama nie wiem, które były lepsze, ale jednak wg mnie wszystko zależy od „farszu” :)

pizap.com14240756892411Polecam do wypróbowania swoich sił, jeśli któraś z Was lubi sushi ;)
I życzę  ボナペティ  :)

