pizap.com14264178187751Jakoś nas ostatnio niewiele tutaj.
Aż strach pomyśleć co będzie latem, chyba jeden wpis w miesiącu :)
No niestety tak wychodzi, ja mam każdy weekend zajęty praktycznie co do godziny, a na tygodniu to zawsze brakuje czasu.

Mimo wszystko, u mnie w rodzinie trwają przygotowania do 80-tki babci.
Impreza odbędzie się w Święta, więc wszystkie kobitki łączą siły i każda coś przygotowuje.
Ja na pewno będę robiła babeczki z budyniem i owocami i jakieś ciasta, ale przyszło mi coś jeszcze do głowy.

Stwierdziłam, że fajnie byłoby wykonać samodzielnie czekoladki, takie jak z bombonierki :)
A ostatnio w Ikei akurat na promocji znalazłam takie formy, więc nie zastanawiałam się długo :)
Średnio to wyglądało na początku, ale ostatecznie wszystko się udało.

pizap.com14264176653911

 

 

 

 

 

 

Ciemne są z orzechami (łuskanymi ręcznie :P) oraz skórką pomarańczy, a białe z żurawiną.

pizap.com14264178644761Pychotki! :)

