Tagi

,


IMG_8418Nicole Jordan
„Usidlić piękność”
Wydawnictwo AMBER
Stron: 335

Piękna Roslyn zamierza wyjść za mąż wyłącznie z miłości. Lecz dżentelmeni obdarzają gorącym uczuciem raczej kochanki niż żony. Dziewczyna postanawia więc poznać sztukę rozpalania w mężczyznach miłosnego żaru. Na nauczyciela wybiera sobie księcia Arden, osławionego donżuana i zatwardziałego kawalera.

Przeczytana w 2015 roku.
Książka pożyczona od Kasi, która pochwała książki w zawrotnym tempie.
Mi ostatnio jakoś słabo idzie czytanie (o wyszywaniu już nie wspomnę).
Takie czasy nastały. Inne myśli zaprzątają głowę.
Wracając do książki- bardzo mi się podobało. Napisana lekkim językiem. Oczywiście to książka o miłości i jest też sporo opisów sexu. Nie ma już nowych pozycji mojej ulubionej pisarki tego gatunki Lisy Kleypas, także chętnie zastępuję je innymi. Tej autorki czytałam pierwszą książkę i już patrzyłam czy są inne u nas dostępne. Ale na razie mam w swojej biblioteczce sporo nie przeczytanych pozycji i na nich na razie się skupię. Ale książkę polecam.

