pizap.com14268810164531Dziś piątek.
Teraz przed nami intensywny weekend.
A mnie wzięło na romantyzm… spokój ducha, wyciszenie…

Uwielbiam serduszka, pod każdą postacią i zawsze mnie cieszą :)

Chyba oglądając pomyslowi.net natrafiłam na serduszko z gałązek. Tam było troszkę łatwiej wypełnić środek, ale ja postanowiłam wykonać takie samo z korków od wina :) a mam ich troszkę ;) ale środek wypełnić delikatnym misz-maszem :)
Chciałam osiągnąć taki efekt bałaganu, rozrzuconych korków.
oczywiście nie obeszłoby się bez mojego ulubionego narzędzia, jakim jest pistolet z klejem! :)

Jak to wyszło – same oceńcie :)
za wszelkie komentarze Wielkie Dzięki!! :)
pizap.com14268807232501
P.S.
Teraz serduszko wisi w kuchni, a jakże inaczej! :)
I zamieniło się miejscami z przyborami kuchennymi – jednym z pierwszych haftów.

