Ostatnimi czasy dość sporo się u mnie działo.
Ale właśnie od strony spotkań z bliskimi.

Najpierw odwiedziła nas koleżanka z Niemiec, którą oczywiście staraliśmy się przyjąć jak najlepiej. Wszystko własnoręcznie wykonane, żeby jeść z jeszcze większą przyjemnością :)
Moim wymysłem były truskawki w czekoladzie – tacy goście, to trzeba było przygotować coś super.
Zabawy było przy tym co nie miara, wymyśliłam sposób na „suszenie”, a efekt końcowy był super! :)

pizap.com14289471627511

Robiłam też skórkę pomarańczową w czekoladzie, ale przyznam się, że dodałam za mało cukru przy ich gotowaniu i wyszły zbyt gorzkie… Ale wyglądały uroczo ;)

pomarańcze

Później przyszły Święta, a z nimi 80-lecie mojej babci. No i to była impreza wszechczasów! :) Było około 25 osób, a mięs, sałatek, dodatków, ciast i ciasteczek jak dla całego pułku ;)
Ale co tu się dziwić… muszę mieć to po kimś ;)

Ja robiłam babeczki z ciasta marchewkowego z lukrem i połówką orzecha laskowego jako ozdobą, mini babeczki wielkanocne i babeczki z budyniem, owocami i galaretką.
Te ostatnie robiłam już chyba ostatni raz. Jest to bardzo pracochłonne, a niestety same babeczki mi namokły… jakoś nie jestem pozytywnie nastawiona, choć ładnie wyglądały.
Co do zdjęć, mam tylko marchewkowe i babeczki.

pizap.com14289530006251To by było na tyle z moich dwutygodniowych, słodkich wspomnień.
Mam nadzieję, że moje potrawy i wypieki Wam się podobają… i inspirują ;)

