Właśnie! Ta sobota była super-extra! :)
Pod wieloma względami.

Pierwotnie chcieliśmy z mężem pojechać gdzieś nad jeziora (zanim jeszcze okazało się, że ten weekend ma być taki piękny), ale niestety albo za daleko, albo za brzydko, albo za drogo… no generalnie wszystko na „NIE”…

Ale postanowiliśmy, że nie będziemy siedzieli w domu w tak cudownie zapowiadający się dzień, o nie! :)
Od rana było ponad 20 stopni.

Ja, urodzona warszawianka, poza moją częścią Warszawy czuję się jak gość… Jadąc tramwajem raz od wielkiego dzwonu podziwiam zmiany, jakie zachodzą w naszym mieście.
Teraz najświeższą atrakcją jest II linia metra, więc jak już miałam zakupiony bilet dobowy, nie mogłam sobie odmówić przejażdżki pod Wisłą! :)
Poniżej moja mała fotogaleria.
pizap.com14300772073901

Na początku spotkaliśmy się ze znajomymi w Królikarni, odbywała się jakaś wystawa „nie wiadomo czego” sponsorowana przez Cydr. Takie mieliśmy info.
pizap.com14300768543591
A okazało się, całe szczęście, że nie miałam przy sobie gotówki, bo wydałabym chyba wszystko. A były wystawiane tam przeróżne, piękne, własnoręcznie wykonane przez innych rzeczy!! :)
Z resztą same pooglądajcie a przyznacie mi rację :)
pizap.com14300770423591 pizap.com14300769180621Później jeszcze spotkaliśmy się z kolegą, który szedł akurat na spacer z dziećmi do Parku Dreszera.
Pięknie tam jest… śliczne drzewa porośnięte bluszczami, kaczuszki, słoneczko sprzyjało… czego chcieć więcej :)
pizap.com14300776500311
i coś śmiesznego… dzieci jednak mają fantazję – „Zakaz chodzenia na piętach” ;)
pizap.com14300780333591

To był naprawdę fajny, inspirujący, gorący i cudowny weekend :)

