Tagi


Nie, nie… nie chodziło mi o kwiecień :)
Przed weekendem dowiedziałam się, że koleżanka odbierze klucze do swojego nowego, pierwszego mieszkania.
Zainspirowała mnie Edyta, która wstawiła zdjęcia z nowego numeru Cross Stitcher 291, a klucz na wzorze wydawał się idealny! :)
Więc postanowiłam działać.
Stworzyłam breloczek do kluczy.

Wyszedł nawet fajnie
pizap.com14300615439061

Postanowiłam robić zdjęcie po każdej godzinie haftowania :)
pizap.com14300626712181

Czyli jak widać, nawet mała praca zabiera sporo czasu. Ale ile później radości jak widać efekty…
A tu jeszcze tworzenie krok po kroku :)
pizap.com14300630830001
Miałam niemałe problemy z wykończeniem.
Ale pomyślałam, przemyślałam, wyjęłam mój ukochany pistolet na klej i wyczarowałam ;)
Wiem, że ten tył nie za bardzo mi wyszedł, ale starałam się jak mogłam, żeby było jak najładniej. Naprawdę! :)

