Tagi

,


W tym roku wymyśliłam, że zrobię własnoręcznie album na zdjęcia z wakacji :) Na allegro udało mi się kupić bardzo tanio duże albumy przekładane pergaminem, takie do wklejania zdjęć.

IMG_0378Wybierając nie patrzyłam na okładkę, bo wiedziałam, że ją zakryję.

IMG_0379Oto haft jaki użyłam a obok pozostawione passe-partout z jakiś ramek, które już użyłam. Czasami dobrze tak gromadzić jakieś rzeczy bo później przychodzi czas że się przydają :) Materiał jaki użyłam to farbowany len jaki mi został.

IMG_0381I oto efekt końcowy:

IMG_0383I środek: po lewej musiałam użyć kolorowego papieru do przykrycia brzegów materiału. PO prawej to oryginalny papier z albumu, gdzie nakleiłam pocztówkę i zrobiłam napis. Teraz pomyślałam że przydało by się jeszcze napisać rok, bo w przyszłości zapomnę kiedy to było.

IMG_0384I jeszcze zdjęcia jakie wklejałam wieczorami przez trzy dni.

IMG_0386I jeszcze drugi album jaki zrobiłam córce ze zdjęć z jej przedszkola. Niestety okładki jeszcze nie udało mi się wykonać, nie znalazłam odpowiedniego haftu :)

IMG_0252

