Tagi

,


IMG_0747aMonika Szwaja
„Jestem nudziarą”
Wydawnictwo EDIPRESSE-KOLEKCJE
Stron: 412

„Jestem nudziarą ” – wyznaje na początku bohatera powieści, Agata. „I mam przerąbane” – dodaje. No, faktycznie – skoro wyemancypowana kobieta współczesna „w wieku lat trzydziestu nie maiła jeszcze ani jednego męża, spała tylko z czterema facetami, była zaledwie na trzech balach i nie zmieniła pracy ani razu, odkąd ją podjęła” – powodów do dumy za bardzo nie ma. Ale co się odwlecze …

Przeczytana w 2015 roku.
To moja pierwsza książka Pani Moniki Szwai. Natknęłam się na tę serię przez przypadek. Książka była gratisem do jakiejś gazety i jak ją zobaczyłam to pomyślałam, że kupię cała prenumeratę. I mam całość. Oczywiście zamierzam czytać je po kolei :)
Pierwszy tytuł to „Jestem nudziarą”. Książka opowiada o Agacie, która zostaje zmuszona do pracy w szkole. Co jak się okazuje wyjdzie jej na dobre. Książka lekka, szybko się czyta i ma dużo śmiesznych dialogów. Na pewno nie jest to ostatnia książka Pani Moniki jaką zamierzam przeczytać.
Polecam.

