Tagi

, ,


IMG_0876aTak wygląda praca, nad którą spędziłam ostatni czas. Nie ma teraz jakiejś okazji, żeby ją komuś wręczyć ale warto mieć w zapasie, gdybym nie miała czasu na szybki prezent.
Kartka czekała na dokończenie 3,5 roku. Pierwsze zdjęcie jakie odnalazłam zostało wykonane w marcu 2012 roku. Szok. Ale jest.
A w takim stanie znalazłam w moich zapasach tę kartkę.

IMG_0855aMalutko, ale krzyżyki w miarę szybko mi szły, bo na drugi dzień miałam już tyle:

IMG_0862aA tak wygląda misio bez linii:

IMG_0863aNo i zaczęły się męki. Linie mnie wykończyły. Nawet nie chcę pisać ile godzin mi zajęły. Wstyd normalnie. Ale już pokazuję misia z liniami.

IMG_0870aNo i teraz czas przyznać się do błędów. Jak zaczynałam go wyszywać właśnie te 3,5 roku temu to środek zaznaczyłam sobie normalnym długopisem. Oczywiście nie ma mowy spraniu go, ale nawet o tym nie myślałam, po prostu wiedziałam ze jakoś muszę ukryć te linie. Do zestawu była dołączona gotowa kartka i żeby misio ładnie prezentował się w kółeczku, postanowiłam w miejscu długopisu doszyć kokardkę :) a druga zmiana to zamiast french knotów przyszyłam złote koraliki.

IMG_0871aA później trochę taśmy dwustronnej.

IMG_0872aI mamy gotową kartkę.

IMG_0875aI jeszcze małe zbliżenie:

IMG_0874a

