Tagi


7392537.3

Gatunek: Akcja
Rok produkcji: 2011

Bezimienny kierowca postanawia pomóc mężowi swojej sąsiadki w anulowaniu długu u groźnych bandytów.

hm…
Z całym szacunkiem do Ryana Goslinga (bo uważam, że jest naprawdę świetnym aktorem, z charyzmą, z „tym czymś” w oku i ruchach), ale film mnie nie urzekł. Troszkę się dłużył.
Ale za to muzyka super!

Gatunek filmu to akcja…
OK., może i tak… ale jak dla mnie za mało, była zbyt skompresowana.
Chwilami miałam wrażenie, że jest to film Quentina Trantino :) a tego nie lubię.

Główny aktor, jak już pisałam, zaprezentował wspaniałą grę, mimo małomówności, która dodawała mu jeszcze więcej tajemniczości i uroku, nie można było od niego oderwać oczu :)

Jednak po ilości nominacji i zdobytych nagrodach mniemam, że mogłam nie do końca pojąć ten film… a może po prostu nie jestem krytykiem filmowym, tylko zwykłym widzem.

Na chwilę obecną daję mu 6/10.

