Tagi

,


IMG_0982aBardzo dawno nie robiłam wpisu na temat haftu. A to dlatego, że nie wyszywałam w ostatnim czasie. Mam nadzieje, że teraz ruszę pełną parą i będzie powstawało coś nowego :)
Dawno temu robiłam poduszkę ze słonecznikami. Już wtedy ucięłam kanwę na drugą poduszkę ale nie miałam nigdy ochoty, żeby ją wykonać. Aż przyszedł na nią czas. I powstała druga- z tulipanami.

IMG_0866aKolory dobierałam sama, z palety Ariadny. Wzór prosty i mały, więc poszło w miarę szybko.

IMG_0969aDo tego dobrałam filc w kolorze jasnego różu, taki sam kolor ma część tulipana.

IMG_0970aDodatkiem jest kokardka :) jest to część kolczyka. Jeden mi się zgubił więc nie było sensu trzymania drugiego, a że ja jestem zbieracz to nie wyrzuciłam go. Nastał dzień, ze został użyty :)

IMG_0971aDo tego tasiemka i można zszywać :)

IMG_0979aI poduszeczka gotowa :) Kolejną zaległą pracę mogę odhaczyć. A jeszcze ich sporo :)

IMG_0980aI jeszcze jedno zdjęcie :)

IMG_0982aJeszcze się pochwalę filiżanką jaką wczoraj dostałam w prezencie od przyjaciół :) w moje ulubione motylki. Dla mnie prześliczny prezent

IMG_0977a

