

W końcu!!! :)
Już nie mogłam doczekać się świątecznych ozdóbek, dekoracji, światełek…

Powróciły oczywiście zeszłoroczne wyszywanki

pizap.com14500866661111

i inne dekoracje.. są wszędzie!!! :)    

pizap.com14500870911951

A poniżej nowość… rozświetlone okno w kuchni :)
I zawieszka, która mnie do wszystkiego zainspirowała.
A otrzymałam ją w zeszłym roku od Cioci, która tworzy te wszystkie piękne laleczki itp. Mam nadzieję, że kojarzycie.
Na zdjęciu powyżej są w białych strojach, na zimę, Dziadek i Babcia Mróz, a przez cały rok siedzą inne, takie piękne w kolorowych strojach :)

pizap.com14500872575801

I na koniec kartki świąteczne. Ręcznie wykonane oczywiście :)
Motywy z haftem są również z zeszłego roku.
Otrzymałam gazetkę z takim „giftem” w prezencie od Eli R.
W zeszłym roku nie zdołałam wykorzystać zawieszek, a w tym użyłam ich w mniej konwencjonalny, aczkolwiek ciekawy sposób.

IMG_20151212_181828912

Myślę, że nie będzie to ostatni świąteczny wpis, ponieważ za tydzień jedziemy do rodziców ubierać mega wielką choinę! :)

Więc do napisania :) :) :)


