Tagi


IMG_1192aTo moja ostatnia praca w tym roku. Właśnie dzisiaj udało mi się skończyć tę zakładkę. Był to gotowy zestaw dołączony do jednej z gazet.

IMG_1148a

I znowu robiłam sobie sortownik do mulin.

IMG_1149aI zaczęłam pracę.

IMG_1160aNapisy powstawały bardzo szybko.

IMG_1164aI mamy już truskawki.

IMG_1184aI jest ciasteczko.

IMG_1189aMamy gotową zakładkę. Według wzoru powinny być jeszcze kropki na truskawkach, wykonane z muliny. Ja zmieniłam i przyszyłam w to miejsce żółte koraliki.

IMG_1191aI mamy gotową zakładkę. Zdjęcie zrobione na naszej choince.

IMG_1193aJeszcze pochwalę się jaką fajną pomadkę dostałam od koleżanki Bogusi. Dziękuję raz jeszcze.

IMG_1157aUdało mi się zdobyć książkę w Lidlu.

IMG_1194aI jeszcze moje potrawy jakie naszykowałam na święta :)

swieta

 

 

