Tagi


7605651_3Gatunek: Thriller
Rok produkcji: 2014

Zadłużony Eliot zostaje wciągnięty w grę składającą się z 13 zadań, w której może zarobić dużo pieniędzy. Każde kolejne zadanie to jednak krok bliżej piekła.

Super film, trzyma w napięciu do końca. A zaczyna się od zabicia i zjedzenia muchy :) Do głównego bohatera cały czas dzwoni telefon, gdzie otrzymuje instrukcje jakie ma wykonać zadania. Za to dostaje pieniądze. Oczywiście nie zdradzę jak się kończy. Ale polecam ten film.

Jeszcze dwa zdjęcia z mojego życia prywatnego. Prezent jaki dostałam na imieniny :) taki spóźniony.

IMG_1270aI skończyły mi się perfumy to mam nowe:

IMG_1271aA dzisiaj Sylwester. Ja spędzam go z rodziną w domu. Moja dwumiesięczna córeczka tak zarządziła. Ale wszystkim życzę udanej zabawy i Szczęśliwego Nowego 2016 roku.

