Tagi


IMG_1308aKolejna praca zakładka, która jak poprzednia była dołączona do jednej z gazet.

IMG_1272aW zestawie było wszystko oprócz igły. Zdziwiłam się bardzo bo zazwyczaj była. Ale igieł u mnie pod dostatkiem więc to żaden problem. I wzięłam najcieńszą jaką mam. Ale i tak wyszywanie było koszmarem. Igła bardzo ciężko przechodziła przez kanwę. Nie pamiętam, żebym wcześniej napotkała na taki problem. W połowie już chciałam zrezygnować. Ale stwierdziłam, że się nie poddam. I tak udało się zrobić całą zakładkę.

pageaI prezentacja jak zawsze sortownika do muliny.

IMG_1273aI mała zmiana w hafcie. W opisie linie powinny być wykonanie dwiema nitkami muliny, ja natomiast wolałam uzyskać delikatniejszy haft i zrobiłam je jedną nitką. I wydaje mi się , że wyszło lepiej niż róża zaprezentowana na zdjęciu załączonego dodatku.

IMG_1306a

