Tagi


7703371.3

Gatunek: Dramat, Thriller
Rok produkcji: 2015

Inspektor Goole próbuje rozwiązać sprawę tajemniczej śmierci młodej kobiety.

Po pierwsze, jak dla mnie nie był to thriller. Nawet nie wiem jak określić gatunek. Po prostu film :)
Po drugie, sprawa śmierci dziewczyny nie była „tajemnicza”, ale rozumiem, ze widza trzeba jakoś zachęcić do obejrzenia filmu.

I tym zabiegiem zwiedziona obejrzałam go.
Zbyt dużo w tym filmie niesamowitych zbiegów okoliczności, które mogłyby przytrafić się jedynie, gdyby na świecie żyli wyłącznie bohaterowie filmu.
Na końcu spotykamy się ze zwrotem, zmianą koncepcji i ostatecznie sami musimy odpowiedzieć sobie na kilka pytań… i właściwie sens…

Cóż… Ogólne przesłanie jest świetne.
W szczególności do ludzi, którzy za nic mają inne istnienia, bo ktoś ma niższy statut społeczny, mniej zarabia, jest naszym podwładnym, czy Panią obsługująca w sklepie.

Więc film w jakimś sensie spełnia swoje zadanie.
Niemniej jednak bez przesady, nie był to mroczny film, trzymający w napięciu, dawkujący emocje, z zaskakującym zakończeniem…

Ale ja już mam spaczony gust :)
Moja ocena: 5/10.

