DSC_0228a.jpg

Już od jakiegoś czasu planowałam zrobić drugą wróżkę dla mojej drugiej córki. Tą pierwszą zrobiłam tak mniej więcej 3 lata temu, jak córka przeniosła się do swojego pokoju. Była w innej ramce, ale niestety nie udało mi się dokupić drugiej takiej samej. Zatem kupiłam dwie nowe.

page1

Wzór pochodzi z Cross Stitch Crazy nr 207. Niestety nie miałam już identycznej kanwy, ta jest ciut jaśniejsza i drobniejsza. Ale obrazki nie będą wisiały obok siebie więc różnica nie będzie widoczna.

DSC_0223aMoja pierwsza córka Liliana, która w tym roku skończy 7 lat.

DSC_0224aI druga Anastazja, która ma 5 miesięcy.

DSC_0225aI dwa obrazki razem. Zaczynam trochę bawić się moim nowym aparatem, ale jeszcze słabo mi to wychodzi. Dużo czytam o robieniu zdjęć i mam nadzieje, ze niedługo będę mogła prezentować lepsze fotografie :)

DSC_0227aJeszcze prześliczne kwiatki od mojego męża.

DSC_0160aOraz rzeżucha, posadzona i ozdobiona przez córkę. Taką zabawę zorganizowała mama jej koleżanki u której była w odwiedzinach.

