DSC_0516aDrzewo udało mi się skończyć tuż przed świętami, lecz nie zdążyłam już zrobić wpisu. Wyszywało mi się go bardzo dobrze, mimo, że zazwyczaj używam kanwy a nie lnu. Drzewo jest w kształcie jajka, stąd wyszywałam go, żeby był ozdobą domu na święta Wielkanocne. Dobrze się złożyło, że miałam w domu pasującą do haftu ramkę.

DSC_0517aZdjęć niewiele bo nie zrobiłam zbliżeń zanim włożyłam do ramki. Ale myślę, że i tak widać super efekt tego lnu :) Jednak lubię te jednokolorowe prace :)

A teraz prezentacja prezentów świątecznych. Serwetki od kochanej babci a jajka od bliskiej nam osoby u której byliśmy na święta.

DSC_0505a DSC_0507a DSC_0509a DSC_0510aChciałam poinformować, że na tą chwilę to jest ostatnia moja praca. Porzucam moje ukochane hobby. Z przyczyn osobistych oczywiście. Doba ma niestety tyle godzin ile ma i są w życiu ważniejsze rzeczy. Ale mam nadzieje, że kiedyś do niego powrócę.

