Bad Moms – Złe mamuśki
Gatunek: Komedia
Rok produkcji: 2016

7744102_2

Trzy przepracowane i niedoceniane matki porzucają swoje obowiązki, by doświadczyć od dawna upragnionej wolności.

Tej film nastawił mnie jakoś pozytywnie w ten zimowy czas. W końcu też jestem mamą. Każda z nas stara się, żeby wszystko było zrobione a przy tym zapominamy o sobie. Dlatego warto czasami coś zmienić :) Film ciekawy, dużo się dzieje. Ciekawa obsada aktorska. Polecam

Z życia prywatnego.
Niestety nie jestem w stanie przysiąść i zrobić wpisu tylko dotyczącego tego co się dzieje w moim życiu i domu, więc coraz staram się pokazać jakieś nowości u mnie. Tym razem stroik zdobiący stół w salonie. Mam drugi mniejszy do sypialni ale jeszcze nie gotowy. Stroi kupiony od koleżanki-koleżanki a świeczki z Tesco.

20161214_172818

 

