7325844-31

„Komedia małżeńska”
Gatunek: Komedia
Rok produkcji: 1993

Zmęczona domowymi obowiązkami kobieta zostawia rodzinę i wyjeżdża do innego miasta, gdzie znajduje dobrą pracę.

Uwielbiam ten film :) Właśnie oglądam go nie wiem po raz który. Bardzo dobra obsada aktorska: Ewa Kasprzyk i Jan Englert. Stara, dobra, polska produkcja. Myślę, że to dobra podpowiedz, dla kobiet, które odchowały już dzieci. Polecam

Z życia prywatnego.
Postanowiłam zrobić porządek w mojej „mini biblioteczce”. Co prawda zakup regału jest jeszcze przede mną, ale już teraz chciałam jakoś poukładać moje książki. Do tego zamówiłam sobie pieczątkę, z miejscem na numery mojej biblioteczki. Oczywiście w zeszycie zapisuję wraz z numerem tytuł i autora. Tak wygląda moja pieczątka:

20170109_171846.jpg

A tyle książek udało mi się uporządkować. Na każdej półce po dwa rzędy:

20170109_171828.jpg

