7715923_1-3

Pitbull. Nowe porządki
Gatunek: Dramat, sensacyjny
Rok produkcji: 2016

Policjanci dwóch warszawskich komend łączą siły w walce z Grupą Mokotowską.

Przy tym filmie nie sposób usnąć. Mega dużo przekleństw, ale myślę, że dzięki temu został oddany mocny temat tego filmu. Nawet fajni aktorzy, chociaż za Lindą nie przepadam. Bardzo dużo brutalności ale czego innego można się spodziewać po mafii. Po zwiastunie podeszłam sceptycznie do tego filmu, ale nie chciałam się wypowiadać jak nie oglądałam, dlatego się skusiłam. I było warto. Film mi się podobał, chociaż temat jest trudny i można się pogubić kto jest z policji a kto z mafii.

A tego kilka zdjęć z życia prywatnego.

Takie oto poczyniłam ostatnio zakupy książkowe. Już nie mogę się doczekać jak zacznę je czytać:

20170201_182803.jpg

Do tego dwie pozycje dla moich córek:

20170201_182826

