DSC_0560.JPG

Emily Giffin
„Coś pożyczonego”
Wydawnictwo: Otwarte
Stron: 400

Przebojowa Darcy i rozważna Rachel są najlepszymi przyjaciółkami. Mimo różnic charakterów darzą się pełnym zaufaniem.
Jedna noc wszystko zmienia. Kiedy Rachel budzi się u boku Deksa, narzeczonego Darcy, wie, że nic już nie będzie takie jak dawniej. Bo Rachel zakochuje się w Deksie, a data jego ślubu z Darcy jest coraz bliższa.

O tej książce dowiedziałam się od koleżanki z pracy. Okazało się, że na jej podstawie został nagrany jeden z moich ulubionych filmów „Pożyczony narzeczony”, o którym pisałam tutaj.
Oczywiście w książce jest więcej szczegółów. Treść taka jak w filmie. W najbliższej wolnej chwili muszę obejrzeć film ponownie.

Z życia prywatnego.
Takie zakupy ostatnio zrobiłam w sklepie chińskim. Pudełeczka widziałam na blogu o Marty.
20170323_151434.jpg

W niedzielę byliśmy w Papugolandii

DSC_0451

W Rossmanie kupiłam taki zestaw do robienia kartek świątecznych

20170326_143555.jpg

A takie cuda nabyłam w Castoramie

20170326_143630

