DSC_0245

Cathy LaGrow, Cindy Coloma
„Czekałam na Ciebie”
Wydawnictwo: Znak
Stron: 347

Było lato 1928 roku. Szesnastoletnia Minka Disbrow, skromna dziewczyna z małego miasteczka, niecierpliwie czekała na piknik nad jeziorem. Przeglądając się w lustrze, ubrana w specjalnie uszytą na tę okazję sukienkę, nie mogła przewidzieć, że już wkrótce jej życie całkowicie się zmieni.
Skrzywdzona przez nieznanych mężczyzn, po kilku miesiącach odkryła, że jest w ciąży. Wiedziała, że sama nie może wychować swojego maleństwa. Decyzja o oddaniu córeczki w ręce obcych ludzi złamała jej serce – czy jeszcze kiedykolwiek ją zobaczy? Czy zdarzy się cud?

Przeczytana w 2017 roku.
Książka polecona mi przez koleżankę. Autorką jest wnuczka głównej bohaterki. Opisuje ona życie Minki, jak również jej córki, którą musiała oddać zaraz po narodzinach, a z którą spotyka się po 77 latach. Bardzo wzruszająca opowieść, szybko się czyta i generalnie jest bardzo ciekawa. Rzadko sięgam po tego typu książki ale ta naprawdę mi się podobała. Polecam.

Z życia prywatnego.
Moje kwiatki:

20170522_185320

DSC_0246.JPG

I moje wypieki. Ciasto drożdżowe z jabłkami.

20170601_171538

