DSC_1092.JPG

„Kwiaty na poddaszu”
Virginia C. Andrews
Wydawnictwo Świat Książki
Stron: 379

Szczęśliwą z pozoru rodzinę Dollangangerów spotyka tragedia – w wypadku samochodowym ginie ojciec. Matka z czwórką dzieci zostaje bez środków do życia i wraca do swego rodzinnego domu. Niezwykle bogaci rodzice mieszkający w ogromnej posiadłości, wyrzekli się córki z powodu jej małżeństwa z bliskim krewnym, a narodzone z tego związku dzieci uważają za przeklęte. W tajemnicy przed dziadkiem rodzeństwo zostaje umieszczone na poddaszu, którego nigdy nie opuszcza. Dzieci żyją w ciągłym strachu, a odkrycie, jakiego dokonuje najstarszy brat, stawia rodzeństwo w obliczu nieuniknionej katastrofy.

6987297.2.jpg

Kwiaty na poddaszu – Flowers in the attic
Gatunek: Dramat, Thriller
Rok produkcji: 1987

Po stracie męża Corine powraca do rodzinnej posiadłości. Kiedy wyjeżdża za pracą, jej dzieci zostają uwięzione na strychu przez okrutną babcię.

Wreszcie udało mi się przeczytać książkę, o której tyle słyszałam. Niestety nie udało mi się jej kupić, musiałam wypożyczyć z biblioteki. Książka bardzo ciekawa, historia rodziny Dollangangerów dosyć nietypowa. Aż czasami niewiarygodna. Do tego obejrzałam film nagrany na jej podstawie. Ten z 1987 roku, bo znalazłam informację, że został również nagrany film w 2014 roku, ale tego nie oglądałam. Oczywiście film bardzo skraca treść książki, zatem książka jest ciekawsza. Kilka szczegółów się różni. Polecam przeczytanie książki. Wiem, że są kolejne części, które również będę wypożyczała.

Kilka zdjęć z życia prywatnego. Właśnie wróciłam z wakacji. Ty razem byliśmy nad jeziorem:

DSC_0470

Dostałam już prezent urodzinowy, nowa książka Katarzyny Michalak. Właśnie ją czytam:

DSC_1093

A tutaj prezenty jakie dostałyśmy od małego Wiktora z jego wakacji. Jak już każdy wie, zbieramy magnesy:

page

 

