20170806_134834

„Płatki na wietrze” V.C. Andrews
Wydawnictwo Świat Książki
Stron: 432

Druga część niezwykłej historii rodzeństwa. Dzieci trafiają do domu doktora Sheffielda, który roztacza nad nimi opiekę. Straszne przejścia nie pozwalają im jednak powrócić do normalnego życia. Może im pomóc jedynie znienawidzona matka Intrygujące połączenie powieści obyczajowej, psychologicznej, przygodowej i thrillera. Sugestywna rzecz o rodzinnej tajemnicy, trudnym wchodzeniu w dorosłość i poszukiwaniu miłości.

Pierwszą część wypożyczyłam w bibliotece wiec już nie kupowałam kolejnych, tylko podążam tym samym śladem. Bardzo wciągająca dalsza część przygód rodzeństwa, które już nie mieszka na poddaszu domu swoich dziadków. Znowu opowieść jest od strony najstarszej siostry. Jej życie było dość skomplikowane, chore relacje między mężczyznami. Bardzo ciekawa historia.

7614512.2

Płatki na wietrze – Petals on the Wind
Gatunek: Dramat
Rok produkcji: 2014

Po traumatycznych przeżyciach rodzeństwo próbuje zacząć życie od nowa. Są jednak zmuszeni skonfrontować się z przeszłością.

Obejrzałam również film nagrany na podstawie książki. Chociaż dla mnie to nie do końca zgodny z książką. Najważniejsza rzecz, że jeden z bohaterów, na koniec książki umiera, natomiast film rozpoczyna się od jego pogrzebu. Wiele wątków filmu nie jest zgodne z książką. I zastanawiam się czy osoba, która nie czytała książki zrozumie ten film. Ale generalnie mi się podobał.

